Un final i un començament

A Barcelona hi vaig passar una setmana. Però de les setmanes més intenses que he viscut mai. 
Estava a casa. Tornava a veure la família i els amics. Amb ganes de posar-me al dia amb tothom. Al mateix temps però, estava a 3 dies de la defensa i encara quedava molta feina per acabar. De dimarts a divendres, la defensa de la Tesi va ser el centre de tots els meus pensaments. La situació era tant límit que vaig haver de passar un parell de nits al despatx. (Per sort ja les últimes.) I abans de ser-ne conscient va arribar divendres al matí. 

3 del 3 del 2023. Data molt fàcil de recordar. Molts nervis, una presentació agafada amb pinces i unes quantes preguntes després, el viatje acabava. Per fi era doctor. Una sensació d'alliberament total i d'alegra continguda es van anar apoderant de mi i em va acompanyar durant tota la tarda. 

Petit paràgraf publicitari per agraïr a tothom que va ser present durant algun moment del dia. No cal extendres amb els detalls de la festa, alguns ja sabeu com va anar. 

Dissabte m'aixecava amb una gran ressaca emocional (i amb una ressaca d'un altre tipus) però no hi havia temps per perdre. Només tenia dos dies i els havia d'aprofitar per veure a amics i familiars i tornar a posar apunt la motxilla abans de tornar a posar rumb cap a Vietnam. 


Aquest cop volava des de Madrid. Allà vaig passar un últim vespre amb l'Alvaro i la Sophie, font assegurada de bons records (malauradament, com que cap dels dos mai pensa en fer fotos això és el millor que hem aconseguit). El matí següent marxava cap a l'aeroport. Era el moment de retrobar-me amb l'Oriol. En tenia moltes ganes. El viatge seguia, però ara per fi, podria caminar més lleuger. 


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Muntanyes, rius i una nova incorporació al nostre equip

Kонец

La pau a les 4.000 illes del Mekong